Administrator Zabrze, Wrocław Zabrze
it Zabrze, administrator Zabrze, praca Zabrze
Kilka słów o Altimi:
Partnerstwo w biznesie – tą zasadą kierujemy się już od 14 lat. Nasza firma powstała dzięki wytężonej współpracy i dążeniu do tego, aby tworzyć rozwiązania IT na coraz wyższym poziomie. Pracę opieramy na rozbudowanych i stale rosnących kompetencjach zespołu. To umiejętności naszych pracowników są podstawą dokonań firmy, dlatego inwestujemy w ich rozwój.
Jako software house naszym partnerom dostarczamy szeroko rozumianych rozwiązań IT, które przygotowujemy indywidualnie, w oparciu o wspólnie określone cele. Wspieramy naszych klientów w każdej fazie cyklu tworzenia produktu.
Sercem naszej firmy jest Wrocław. To tu nasz zespół, liczący już 200 wykwalifikowanych specjalistów, realizuje wymagające i rozwojowe projekty, zarówno dla lokalnych, jak i zagranicznych partnerów, m. In.: z Niemiec, Szwecji, Danii, Szwajcarii, Islandii czy Norwegii.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Prywatna opieka zdrowotna
- Pakiety socjalne
- Lekcje języków obcych – bezpłatne
- Wewnętrzne szkolenia branżowe – bezpłatne tak zwane techtalki
- Szkolenia specjalistyczne zewnętrzne - rozpatrywane indywidulanie i dofinansowywane lub finansowane
- 2 razy w tygodniu darmowe owoce
- Codzienne dostawy kanapek i precli do biura z możliwością zrobienia zakupów
- Bezpłatnie wynajęta sala raz w tygodniu w celu uprawiania sportów drużynowych
- Imprezy integracyjne oraz grille firmowe
Zadania na stanowisku:
- Utrzymanie/konfiguracja/tworzenie backupów serwerów fizycznych oraz VM
- Zarządzanie systemami kopii bezpieczeństwa
- Utrzymanie wewnętrznych serwisów i stron
- Realizacja zadań związanych przygotowaniem dokumentacji administracyjnej (inwentaryzacja sprzętu, raporty itp.)
- Administrowanie systemami Windows Server/Linux, serwerami poczty
Wymagania:
- 2 lata doświadczenie na stanowisku IT administrator
- Doświadczenie administrowania systemami ERP
- Doświadczenie w pierwszej linii wsparcia użytkowników
- Umiejętność tworzenie i nadzorowania wdrożeń procedur IT
- Doświadczenie w serwisowaniu i diagnozowaniu sprzętu IT
- Znajomość j. Angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Otwartość, skrupulatność, umiejętność samoorganizacji i efektywnego zarządzania czasem pracy
Mile widziane:
- Znajomość podstaw programowania
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do ciągłej integracji (GitLab CI. Jenkins)
- Doświadczenie we współpracy z developerami